Curi Masuk

hit counter javascript

07 February 2012

Cuti Maulidur Rasul

Salam Maulidur Rasul semua...Ahad Maulidur Rasul, Isnin cuti....Bestnye cuti..
Masa yang ada tak tahu nak buat ape. Teringin nak makan Sup Tepung. Beli bahan - bahan dan buat....
Lepas masak, terus makan...Tak tahan tekak ni..



Kebetulan Kak Long Tipah ada datang rumah saya mengajar mak saya mengaji, bolehlah mengisi masa cuti.   Belajar buat bunga kertas. Saje tambah pengetahuan..Saya ni kalau kraf ni memang suka...Ada minat baru boleh jadi. Sebab minat la saya tolong buat.


Cantikkan, Bunga tradisional Ros.Dulunye. Sekarang susah nak jumpa...Semua beli je kat Cowboy, Nilai. Value tinggi ni..Kene warna merah lagi cantik...Buat bunga ni pun sebab kak long ada tempahan untuk Majlis Perkahwinan. Saya tolong, sambil belajar...Buat ni memang rumit..

Dah ciap cantik.Mahal pun puas hati. Sape -sape nak tempah boleh...Harga boleh runding...Bantu Kak Long Promosikan....

No comments:

U KLIK ME, I KLIK U