Curi Masuk

hit counter javascript

02 November 2011

Zaman Menari Hanya Tinggal Kenangan



Saya nak cite sikit sal zaman menari saya. Saya mula terjebak dalam menari mase sekolah menengah. Mase tu tingkatan 2. Ikut member la ni...dan minat..Lepas tu Part time bersama abg chai dan kak Lai. Yang saya ingat saya, mira, surya,rostam, umi, marina, abg marina, dan lain-lain hte geng menari..balik kolah je kul 4.00petang naik bus ke risda melaka buat training tarian.Klu de function buat sambutan gan menari skali ...Dlu 4 time brpe je bagi ..tapi nak pengalaman ok je...budak -budak katekan.....Klu Funtion kat kolah mesti buat tarian....



Lepas je spm nak cari keje, Mira gan suriya ajak gi interview kt MBMB. Takut pun ada. Bukan pun pandai menari...Artis Budaya MBMB semua pandai menari dibandingkan budak ni nak menarikan....Ajak nya ajak, ikut je la....Jantung dup ...dap..dup...dap.....takut nye pasal....Interview sorang-sorang.Kene perkenalkan diri, pastu menari basic tarian. Nasib baik tahu basic tu....esok tu dapat panggilan dapat jadi artis budaya MBMB...Tahun ni tahun 2002. 3 Bulan je menari dapat panggilan STPM. Sambung belajar. Habis je STPM sambung Degree di Universiti Teknologi Malaysia (UTM SKUDAI)



Kenangan memang banyak mase menari ni...tapi enjoy...menari sni baik tuk kesihtan gak....Tengok cam senang je kan mnari..tapi susah nak buat...tak de bakat tak boleh buat....kene sllu buat latihan. baru jadi. Sekarang ni memang le kne practise balik menari baru boleh.....Dah lupa dah..tapi basic tu ok la...ingat....Klu menari balik memang kejang kaki gua...



Hanya gambar ni je yang ada....Mase Join Artis Budya di MBMB..Lain tah kemane tah....

Apepun kenangan menari memang tak leh lupakan....Time Kasih kepada Cikgu -cikgu (Cikgu Zaini,Abg Chai, Kak Lai) memberi tunjuk ajar menari.......Jasa mu tetap ku kenang....
















No comments:

U KLIK ME, I KLIK U