Curi Masuk

hit counter javascript

02 November 2011

Perjumpaan Ibubapa (Anak Permata)

Sesi Perjumpaan Bersama Ibu Bapa

Menu Harian Darwisy Makan Tiap Hari di Taska

Antara aktiviti di Taska

Sinki Comel khas untuk Anak Permata Basuh tangan , Gosok gigi ...rendah je...

Ruang Legar Permata


Anak PErmata belajar

Hari Sabtu - 15 Oktober 2011, Program perjumpaan bersama Ibubapa di TASKA PERMATA. Kakak aku ajak gi skali ...tak de ape nak buat join skli..mak aku pun ikut..tp darwisy tinggal kt umah...Jam 2.30 petang bertolak dan beli karipap bawakan kat ctu sebab de gotong royong  selepas perjumpaan bersama cikgu taska....Nak dengar prestasi Darwisy...aku pun dengar lah skali cam ne cikgu taska mengajar.. banyak yang aku tak tahu sal anak kecik ni....

Selalu anak buah aku mengacau mase menjahit manik, mak su dia pukul dia,..sebenarnya dia bijak...dan belajar....ape yang kite buat dia akan ikut...amik jarum pastu masukkan labuci....(pandai DArwisy)...dah sepah dia kutip labuci... Bila cikgu cakap biarkan dia kutip...Sebenarnye tu la sesi pembelajaran dia..cuma kite kene cakap,,,,dia kutip tu pun otot -otot kat jari dia akan buat dia cantik bila menulis dan pandai menulis...Selalu bdak kecik selalu suka main pasir kite marah...sebenarnya biar je dia main....lagi kecik dan halus dia main lagi bagus tuk pembelajaran dan otot dia...ilmu tu...thanks cikgu....walaupun maksu dia lom kawin...ilmu kene belajar.... Harap darwisy dapat belajar bersama kengkawan dia....

No comments:

U KLIK ME, I KLIK U