Curi Masuk

hit counter javascript

16 December 2014

Mesyuarat Sasaran Kerja Tahunan Dan Family Days

3 Hari 2 malam bermula dari 12hb -14hb Disember 2014 kami telah bermesyuarat Skt dan family days di Hotel avillion admiral cove. 
 2002 Aras bawah sekali.Bilik Executive Suite. MEMANG BESAR dan selesa super king  &single bed.
Dah Family days skali aku bawa family i la kan.


Bermulalah kami semua 9 kerat je bermesyuarat skt 2014 dan 2015.

Sebelah petang pulak,Acara games yang di kendalikan oleh saya dan shalo. GAMES yg simple dan fun.
Malam dinner , BBQ dan Penyampaian hadiah kepada pemenang. OPS Ada cabutan bertuah.
Alhamdulillah,ada jugak saya menang games 
1.Jauh dimata dekat dihati tempat ke 3
2. Group tempat ke 3 
3. Group jugak tempat ke 3
4. Suprise dari bos nk bgi hadiah kepada staff  tp 1 org je. Staff kene tulis 1 nama dan nama sy dan shalo dapat vote same jadi bos cabut salah 1 je lah. Alhamdulillah nama saya naik. THANKS KENGKAWAN OPIS YANG VOTE SAYA. 

 Penutupan mesy skt telah dibuat pada hari ke 3
 dan
semoga next year dapat buat lgi macam ni.best sangat..Happy..happy..happy..



Check out dari hotel kami 1 family terus gerak ke Cameron Highlands. Next holiday.



No comments:

U KLIK ME, I KLIK U