Curi Masuk

hit counter javascript

17 April 2014

Breastpump Medela Harmony


Mencari-cari breastpump. Anak pertama memang takde pengalaman untuk beli Breastpump. Insyallah anak pertama ni saya nak beri susu ibu untuk my baby. Moga dipermudahkan. Bila tengok ibu-ibu breastfeeding memang teruja untuk beri my baby susu ibu. 

Persiapan awal dari segi mental dan fizikal. Jadi kenelah tahu Info SUSU IBU. Selepas baca semua artikel pasal susu ibu memang saya berharap dapat menyusukan baby saya nanti.

Pilihan Breastpump Medela Harmony Manual. Anak first ni tak yah la beli yang mahal-mahal. Sekarang Breastpump macam-macam ada. Electric pun ada. Single , Double pun ada. Harga pun boleh tahan ratusan dan ribuan. Ikut brand.

Yang famous breastpump dan ramai orang guna, Brand Medela dan Avent. 
Pembelian Breastpump Medela Harmony saya beli kandungan saya 7 Bulan dah nak masuk 8 bulan. Beli dengan harga RM 180.00 dari Blogger ( Kak Rabiatul Adawiyah).



No comments:

U KLIK ME, I KLIK U