Curi Masuk

hit counter javascript

28 April 2013

Tanam rumput karpet


Hari sabtu, hari free aku. Minggu ni juga aku tk balik umah mak mertua. Sebab tak balik, en husband dan aku sibuk dengan aktiviti di bilik gerakan. Jadi sampai minggu depanlah aku tk jumpa. Semua korbankan tuk BN. 

Bila tak balik, macam  macam plan aku . Ape lagi rumput karpet la.

Sebelum nak buat ke search dulu kat tenet...cara nak tanam rumput karpet.
Search....search. ...search. ...
Akhirnya, keputusan buat juga...
Beli rumput karpet dan 2 batu 
Percubaan...first time nak tanam. Buat tanah yang sikit dulu..rumah aku ni tanah besar la juga..semi D..


 






Rumput karpet yg di potong..Kecil..4segi..
Tu

Tanam di gemburkan. Batu di buang dulu. Lepas tu letak pasir..
Baru Blh letak rumput.

Hasilnya nanti sy share

U KLIK ME, I KLIK U