Curi Masuk

hit counter javascript

23 October 2012

My Birthday Sabtu(20.10)

Jumaat Malam, 20.10.12, Genap 12.00 tengah malam, En tunang wish my birthday. TQ En tunang. Usiaku telah genap 27 tahun. Kali terakhir menyambut birthday sebagai(Single). Kali terakhir menyambut sebagai seorang Cik Tunang kepada Syed Azni. Kali terakhir sebagai anak dara orang. Insyallah Mulai awal tahun hadapan status single telah bertukar. Doakan majlis saya berjalan dengan lancar.
^^
^^
^
^
 
Esoknya, Sabtu ada je plan nak buat. Lagi-lagi nak kawin . Bangun pagi, cari kerja untuk menyibukkan diri. Aku ternampak cat yang baru amik kat rumah baru.Ada cat lebih. Baik cat bilik aku ni kan. Bagi cantik sikit. dah lama tak cat. En Tunang nak cat kan, tapi aku dah catkan terlebih awal. RAJIN punya pasal.
Penat jugak cat sorang-sorang ni.Dengan tangga, turun naik aku mengecat.
Sampai ke tengahari baru siap.
^
^
^
^
^
Jam menunjukkan 2. petang, Slps penat mengecat, Time to Sleep. HEHEHEHE.....
Tido sebelah mak. Sambil msg en tunang, bagitahu cin tunang telah mengecat bilik seorang diri. Minta kesian. (poyo je)hehehe. Hari Sabtu En tunang kerja, tapi di awal pagi dia awal2 bagi tahu kerja sampai malam. Hati frust ni.
Rupa-rupanya, SUPRISE.
Tengah lega di buai mimpi, En tunang cal, suh buka pintu, ingat dia gurau-gurau, Buka pintu, tengok ??????????????En tunang...
TERPERANJAT
Dah berapa kali dah buat suprise.
Kata-kata dari En Tunang : Jom Sayang keluar,
En Tunang bawa makan di Seoul Garden, Saya ni pulak baru semalam makan tempat yg sama bersama kengkawan opis. Tak pe, saya pun memang suka mkn kat ctu. Baru masuk Seoul Garden, nampak seseorang. Nak tahu siapa? Kak Aini, husband n iress. hehehehe...
Tergelak sesame
^
^
^
^
^
^
^
^
Duk Sebelah kak aini. Makan-makan.
Tengah makan, en tunang nak terkucil, sambil tanye mane toilet?Arahkan je. saya sambung makan, Time tu kak aini dan balik. Nyum.nyum.nyum.
En tunang sampai, masih makan lagi. En tunang tersenyum-senyum. Eh kenapa la, ape yang tak kene ni. En tunang suh ulurkan tangan sambil tutup mata. Buka mata atas tangan saya ada hadiah...Sukanya. Lepas je bagi hadiah tu, en tunang terus amik makanan. Malu orangnye. Saya pun dengan tersenyum, melihat hadiah tu, dekat situ jugak buka. WOW rantai. TQ En tunang. Walaupun malu, romantik jugak orangnye.
 


 Rantai


Hari Ahad, Jalan-jalan cari Loket Kawin.Penat berjalan, en tunang urut badan jap.








Sedapnye air sturbucks. Caramel /Hazelnut + Cream.
 
Pizza Hut. Lapa.




1 comment:

Unknown said...

Salam Ziarah....

Happy Belated Birthday juga, Semoga cinta adik dengan tunang kekal sehingga ke SYURGA. Jemput ke blog akak di http://cheezemaz.blogspot.com, manalah tahu nak mencuba serbuk cheese CHEEZE MAZ yg bila dicampur dgn air panas menjadi sos sesedap cheeze wedge, KFC. Jemput juga komen resepi2 akak yg x seberapa tu

U KLIK ME, I KLIK U