Curi Masuk

hit counter javascript

12 September 2012

Part 5 : Kabinet warna Merah Menjadi pilihanku

 Rumah- rumah, macam ni lah klu dah ada rumah. Macam -macam nak pikir. Belum kawin lagi dah ada rumah. Persediaan awal.Selesai pasang grill, kabinet pulak.





SEBELUM  PASANG KABINET



Beginilah keadaan sebelum pasang. Kosong je.
Cuba sebelum pasang kabinet saya buat dulu dalam 2inci untuk elakkan kabinet sy rosak.




SELEPAS DIPASANG.





Baju biru nilah bos Kabinet Sam Home. Yg Best nye bos pasang ukur, bos juga jadi pekerja. Jadi sempurna kabinet saya. Maklumlah saya ni cerewet sedikit.

 









 





^
^
^
^
^
^
^
Wordrobe saya... Time ni saya sibuk nak settlekan Porgram jejak Inovasi. Bukakan pintu terus ke tempat untuk perbincangan. Tak tahu la dia buat macam mane. Risau pun ada. Takut salah buat.

Bincang jejak Inovasi, hati di rumah. risaukan kabinet salah pasang. Habis perbincangan terus ke rumah. Dengan taktentu arahnye, terus tengok. Tak sabar nak tengok kabinet dan wordrobe ni.
Kabinet ok. tapi wordrobe salah. Dia sudah tolak sampai ketepi..Tingkap dah tertutup. Bincang aritu lain. ada tempat shaver. Ape lagi suruh org tu buka . tolak semula. Tapi tepi tu cacat sikit la...Tp tak pe. Bolehlah pasang langsir. klu dah tutup tingkap ape rupanye. Inilah klu kite tak tengok same-same mase pasang.

 
Wordrobe saya hampir siap


Nasib baik boleh alihkan.

Siapa nakl buat kabinet, ke wordrobe ke saya boleh rekemen kan orang ni..Memang bagus. Harga pun murah. Saya servey 3 harga. PALING MURAH Kabinet Sam Home. Klu Tak caya boleh tanye lah kabinet area melaka ni berapa? saya punya ni murah gila...
^
^
^
^
^
Dah cantik. Puas Hati...Bolehlah lepas ni sy basuh rumah..Nak beli barang lain pulak..Apepun kene settlekan rumah sebelum kawin

2 comments:

Asma said...

Salam dik, boleh bgtau bape harga Kitchen kabinet and wardrobe tu, kalo murah bole usha2..tq

Cik Puan Diksu said...

wsalam, kitchen kabinet gan wardrobe dalam 12,000.00.Saya dah buat survey paling murah tmt ni

U KLIK ME, I KLIK U