Curi Masuk

hit counter javascript

28 May 2012

Part 2 : DIY Kad Undangan Majlis Pertunangan Saya dan Dia

Mungkin banyak dugaan semasa bergelar tunangan orang ni kan..Harap dapat tempoh dengan segala ujian dengan tabah, kuat...Tapi tunang ni pun tak lama Insyallah Bulan hujung bulan 12 atau awal bulan 1 tahun 2013 ke jinjang pelamin.

Hari ni nak cite dan berkongsi tentang Kad Undangan ke Majlis Pertunangan saya. Cantik tak? Ok dari takde. Tq kepada pn banner yang sponser + design..Cantik..TQ...Banyak design diberi untuk di pilih. Tapi yang ini juga pilihan ku.....BAnyak pulak yang nak sponser mase majlis pertunangan saya..Next person yang sponser sy akan update.

Diam tak diam, aku telah buat kad undangan sendiri. Nak buat kad tp pikir balik tak yah la..tp dah ada design ni buat lah...buat bukan susah pun. Jadi inilah yang dihasilkan oleh saya. Kad berupa penanda Buku untuk simpanan. Tak lah kad jemputan di buang begitu sahaja Kata GO Greenkan...Hehehhee. Inilah kerja saya...menyiapkan Kad undangan..Suka hasil sendiri....ada je idea nak buat untuk majlis pertunangan ni..Al maklumlah Saya ni kan cerewet sikit....



Depan dan belakang
Inilah hasilnye


p/s : Tq Pn Sponser Banner

3 comments:

U KLIK ME, I KLIK U