Curi Masuk

hit counter javascript

16 February 2012

February 2012 Giveaway - My 30th Birthday

Wow....Tupperware...Best tu....Tahu-tahu je saya peminat tupperware. Jangan lepaskan peluang ni....





Syarat penyertaan adalah sangat mudah!
  1. Buat satu entry di blog anda dengan tajuk February 2012 Giveaway - My 30th Birthday dan link ke sini 
  2. Copy banner diatas, masukkan dalam entry tersebut dan juga link ke post ini 
  3. Masukkan Blog Just Tupperware & U ke blog list anda
  4. Tag 2 orang rakan dalam entry anda dan pastikan mereka dimaklumkan tentang ini - Saya tag Diera & Wanti. Jom cepat....Hadiah menarik...Free je..
  5. Follow blog ini (optional) 
  6. Akhir sekali, sempena birthday saya, kongsikan sedikit impian anda dalam hidup dan apa yang anda rasa ingin capai di dalam hidup anda .IMPIAN SAYA - Semoga tahun ini rezeki bertambah dan cepat lah saya untuk bertunang  @ kawin termakbul. Klu boleh nak sekali tahun ni...Amin....Doakan saya ok..
  7. Tinggalkan link entry anda di ruangan komen 
Giveaway ini akan berakhir pada 29 Februari 2012 pukul 12 tgh malam.
Same-same jangan lepaskan peluang ini ok...
 

No comments:

U KLIK ME, I KLIK U