Curi Masuk

hit counter javascript

24 November 2011

Kampung Cantik di datangi Pelakon Raja Lawak


Kampung Cantik Pengkalan Batu di kampung saya di datangi pelakon & artis Malaysia. Mereka berkampung di sini. Ingat sapelah rupanya Jeff(Raja Lawak), Rosnah Mat Aris, Lis, dan lain-lain. Shooting kat warong kedai sebelah umah saya. 

Cerita ni tentang Bomoh Temberang. Cite ni masuk dalam Astro Prima nanti...



Berlakon bukannye senang rupanya, susah bila saya gi tengok artis berlakon. Sampai ke malam. Makan, tido, mandi tak tentu. Ada tak mandi termasuk director dan crew. Banyak kali ulang. 

 Ni yang sempat bergambar time takde shot ni.....Jeff malu-malu (boleh bergambar)..Heheheehe...Habis babak , Jeff (Raja Lawak) jalan-jalan kat umah. Nak tumpang solat, tido, sebelum shot (babak Jeff). Cian lak tengok. Cam ni org berlakon.


Ni Makcik aku sampai balik umah aku sebab nak bergambar gan pelakon pujaan dia (Rosnah Mat Aris). Kak Ros tak sombong. Sllu artis lain sombong. Klu nak bergambar pun tak leh...Kak Ros siap gurau senda, borak-borak lagi.....Kelas gitu.

Ni time lakonan Kak Ros dan Jeff (Raja Lawak)


Director datang umah tanye leh berlakon jadi bini tok sidang. 3 babak je....Ayat simple je...Mak saya bukan nye de pengalaman berlakon....Suh cari orang lain....Klu mak le berlakon mesti asyik tawa je....ti depan camera....hehehe

Pelakon kepenatan

Ni kene tengok ni cite Bomoh Temberang ni...kat Astro...Kampungku masuk tv.....Jangan tak tengok tau...

2 comments:

Hanna said...

kirim salam kt jep eh..hehe..

Cik Puan Diksu said...

boleh.boleh.....ti saya kirim salam kat jeff

U KLIK ME, I KLIK U