Curi Masuk

hit counter javascript

21 February 2011

Aksi Anak Buah ku - Muhammad Darwisy


                                                                                                                                                                  Nama saya:Muhammad Darwisy Mohd Riduwan. Umo saya baru setahun lebih....Saya ni Cucu Pertama (1) pak Ripin dan Mak Nyonya dan merupakan cucu kesayangan nye....Ape je nak mesti dapat dari atok dan neneknye. klu mak su balik tekan bell, saya dah tahu sape yang balik,mestilah maksu balik....Ayat yang keluar dari mulut maksu : Darwisy....Darwisy....mane darwisy ni.....saya pun berlari-lari ke pintu....sambil tersenyum dan tersengeh nampakkan gigi ku yang baru 8 batang yang tumbuh dengan baiknya....


Beranikan aku ni....belum setahun mase ni
Malu saya..nape amik picture saya...belum sedia lagi
Alaley....ape yg aku dah buatni.....cepat lari...

Saya boleh jadi modelkan...cam Paklongku yang Handsome









Sambil kira, 1,2,3, PIZZA HUT sampai
BEginilah AKsi ku ketika bersama geng ku di sebelahku


 Aku akan muatkan algi picture ku di dalam Blog Maksu ku ini.....Jadi Selalulah singgah Blog maksu k.....Sampai disini saja..kite berjumpa lagi......Bye,,,,,,



                                                                                  

No comments:

U KLIK ME, I KLIK U